Astenia de primavara iti da batai de cap? Iata 5 lucruri pe care le poti face sa treci mai usor peste

By
loading...

Senzatia de oboseala si de slabiciune pe care unele persoane o resimt in aceasta perioada este doar o urmare a efortului pe care organisul il depunde pentru a se adapta la conditiile noului sezon.

Dupa o perioada in care am fost obisnuiti sa stam mai mult in casa, este foarte probabil acum sa ne confruntam cu o stare de slabiciune fizica, de oboseala permanenta si nejustificata, precum si de dificultati de concentrare. In opinia medicilor, toate aceste stari definesc astenia de primavara.

Potrivit unor statistici efectuate de medici, se pare ca femeile sunt de 2 ori mai predispuse decat barbatii la astenia de primavara. Aceste simptome apar in general la persoanele cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani, care nu au avut o dieta echilibrata pe parcursul iernii.

Iata cum poti reduce discomfortul:

Dormi suficient – pentru ca este o perioada in care organisul trebuie sa se adapteze la schimbari, odihna ii asigura refacerea de care are nevoie. Un minim de 7 ore pe noapte este suficient ca nivelul de energie de pe timpul zilei sa fie optim.

Consuma cat mai multe fructe si legume – Spanacul, stevia sau leurda sunt bogate in substante ce revitalizeaza corpul. Fa-ti un obicei din a cumpara legumele si fructele din piata, de la producatorii autohtoni.

Petrece cat mai mult timp in aer liber – se stie deja ca plimbarile in aer liber stimuleaza creierul si genereaza o stare psihica de bine.

loading...

Suplimentele alimentare – Laptisorul de matca si polenul au efect energizant si tonic pentru pentru sistemul nervos. Suplimentele de fier sunt indicate in cazul in care va simtiti organismul slabit.

Inlocuieste cafeaua cu ceaiul verde – acesta din urma este unul dintre cele mai eficiente energizante naturale.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

You may also like

Hot News