Cinci sfaturi utile pentru a evita acumularea de kilograme in plus in timpul sarbatorilor

By
loading...

Faptul ca Mosul este un batran cu burtica si obrajori rotunzi nu este intamplator, iarna vine la pachet cu un meniu zilnic bogat in dulciuri, prajeli, grasimi si tot felul de excese alimentare. De la piftia care are 318 kilocalorii la 100 de g, pana la pomana porcului sau salata de boeuf ce are 209 kilocalorii la 100g, de Revelion avem aproape doua saptamani in care stomacul si organismul nostru sunt puse la incercari grele.

Daca tinem cu adevarat la silueta si la sanatatea noastra este de preferat sa ascultam sfatul nutritionistilor americani care studiaza acest fenomen de mai bine de 20 de ani. Ne ingrasam in medie cu pana la 6 kilograme in timpul sarbatorilor de iarna, iar aceste kilograme in plus acumulate ne strica silueta pana in luna mai anul viitor. Iata aici 5 sfaturi care te vor ajuta sa iesi campion in lupta cu kilogramele in plus si dupa sarbatorile de iarna.

  • Reduceti stresul. Acest lucru consta intr-un stil de viata mai sanatos, dinamic, cu ore de culcare si de trezire fixe. Evitati statul de pelefon inainte de culcare.
  • Atentie la flora intestinala! Specifice acestui sezon rece sunt si problemele de digestie si de aceea este foarte important sa avem in meniul zilnic un iaurt, un chefir natural sau un lapte batut.
  • Mancati un mic dejun bogat in proteine. Ceea ce inseamna: lapte, branza, oua fierte, banane, portocale si paine bogata in cereale integrale.
  • Faceti miscare! Nu este obligatoriu sa faceti sport cand este atat de frig afara, insa aveti grija ca macar plimbarile in aer liber sa arda caloriile din meniul zilnic.
  • Mancati sanatos! Incercati sa evitati alimentele de tip fast-food si cele procesate in aceasta perioada deoarece au prea multe calorii in plus fata de portia zilnica.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

You may also like

Hot News